Duidelijke site, snelle levering en prima verpakt.

Zeer behulpzaam en snelle levering

Ze zijn mij als klant kwijt

Mijn eerdere ervaring, twee jaren geleden, met Sitcon was goed. Met een vraag kun je telefonisch contact opnemen. Maar heb je een terechte klacht, zoals bij mijn laatste aankoop in augustus jl. dan nemen ze je niet serieus en is de koop, ook als stuur je het binnen een week retour, gesloten. Ze zien mij als klant nooit meer terug.

Zeer behulpzaam

Ik had een recorder bij mijn oude digitale camera gekocht. Maar die combinatie werkte niet. Ik ben ermee naar Sitcom gegaan. Daar hebben ze die combinatie aan het werk gekregen. Prachtig. Maar nog veel mooier was dat ik een demonstratie kreeg van een veel betere combinatie. Die heb ik gelijk gekocht. Én ..., hij werd helemaal voor mij geïnstalleerd zoals ik hem hebben wilde. Toen was het nog maar een kwestie van meenemen een stekker erin. Reuze bedankt, Mitch.

Snel en correct

Snel duidelijk antwoord

Om instellingen aan te passen even contact opgenomen met sitcon. Persoonlijk te woord gestaan aan telefoon en snel duidelijke instructie via mail hoe aan te passen/in te stellen.

Erg tevreden over product

Bezorging DPD is wat minder maar daar kan Sitcon niks aan doen. Product werkt goed en is gemakkelijk te bedienen.

meer dan tevreden klant

bestellen en betalen; de volgende dag in huis. Je kunt op hun rekenen.

Later dan beloofd

Op werkdagen voor 17 uur besteld zelfde dag gratis verzonden is hier helemaal niet gelukt Vrijdag besteld en pakket op donderdag ontvangen. Overdracht aan koerier DPD was maandag namiddag.

Geweldige support na aankoop product

Ter vervanging van een 4 kanaals, oude, destijds bij Sicon aangeschafte network video recorder kocht ik bij Sitcon een nieuwe -met op het oog gelijke specificaties. De nieuwe recorder vond de camera's niet. Via de website van Sitcon vroeg ik, met vermelding van mijn telefoonnummer, om hulp. Binnen een uur werd ik teruggebeld door een medewerker van Sitcon. Die heeft op afstand meegeholpen een diagnose te stellen. Na wat puzzelen bleek dat de oude kabels niet compatible zijn met de nieuwe recorder (die zijn 4-aderig ipv (cf. cat6 kabel) 8 aderig). Als service stuurde Sitcon binnen een dag een set met 4 nieuwe kabels. Helaas dus net niet simpel plug & play en een dagje kabels vervangen -maar het systeem is weer updated met adequate support van Sitcon. Complimenten!

Mooie Camera

Mooie Camera. Maar hoe ik het buiten geluid uitzetten heb nog niet gevonden, maar dat komt misschien nog wel.

Opritalarm werd keurig en snel bezorgd. Goede kwaliteit en goede uitleg voor montage erbij. Bedankt Sitcon!

Bestelde goederen zoals het hoort.

Site is duidelijk, goederen gemakkelijk besteld, geleverd in korte tijd. Aanrader

Geen score waardig, 0 op 10

Ik bestelde een deuralarm, bij levering bleek deze niet compleet en kon de batterij niet in het hiervoor bestemde compartiment geplaatst worden ( te klein). Bij melding van het probleem kreeg ik geen antwoord tot ik een klacht indiende bij Paypal. Ik moest het product terugsturen op eigen kosten (9,50€) Goede raad, koop nooit bij Sitcom!

Korrecte en snelle levering

Prima product, handleiding kon iets beter, wat uitgebreider.

Professioneel

Een site met een prima navigatiemogelijkheid. Artikel snel kunnen vinden en bestelling ging vlot. De thuiswinkelwaarborg is erg prettig in deze tijd.

Snelle levering… goed verpakt… goed produkt

Goede artikelen en en juiste beschrijving, en netjes op tijd bezorgd.

Zeer snelle levering, alles was in orde

Zeer vlotte afhandeling

alarm voldoet aan verwachtingen, snelle levering

Alarm voor deur gekocht, eenvoudig te monteren en bedienen en goede prijs/kwaliteit verhouding.

snelle levering maar kwaliteit produkt iets minder

deuralarm besteld,werkt wel goed maar behuizing is van mindere kwaliteit

zeer slechte kwaliteit

Zeer slechte kwaliteit van het product

Heel goed. Kwaliteit product en service

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden over de levering

Twentehaven 11

3433 PT Nieuwegein